Dostawa
Wykaz krajów, do których obecnie realizujemy wysyłki:
Litwa, Łotwa, Estonia, Polska, Finlandia, Szwecja, Niemcy, Czechy, Austria, Belgia, Dania, Chorwacja, Luksemburg, Holandia, Słowacja, Słowenia, Węgry, Włochy, Francja, Irlandia, Hiszpania, Portugalia, Bułgaria, Grecja, Rumunia
Nie możesz znaleźć wybranego kraju na liście? Przykro nam, ale oznacza to, że dostawa do Twojego kraju nie jest obecnie możliwa.
Informujemy, że realizujemy wysyłki tylko do kontynentalnej części Europy.
Jakie są dostępne metody dostawy?
Dostawa do domu za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej
Dostawa do automatów paczkowych lub punktów odbioru
Kurier może poprosić o pomoc w rozładunku paczek cięższych niż 31,5 kg.
Kiedy otrzymam przesyłkę?
Po opłaceniu koszyka nasi sprzedawcy pospieszą z pakowaniem Twoich towarów. Po zapakowaniu przez sprzedawcę i przekazaniu paczki wybranej przez Ciebie firmie kurierskiej otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki na adres e-mail podany w zamówieniu. Kliknij łącze, aby śledzić podróż swojej paczki. W przypadku zamówienia kilku towarów u różnych sprzedawców otrzymasz je w osobnych przesyłkach w różnych terminach. O dostarczeniu przesyłki do wybranego automatu paczkowego lub punktu odbioru przesyłki zostaniesz poinformowany w formie wiadomości SMS.
Koszt i termin dostawy
Koszt i termin dostawy zależą od:
Kraju dostawy
Wagi i wymiarów towaru
Kraju sprzedawcy
W przypadku zamówienia kilku towarów u różnych sprzedawców istnieje możliwość wyboru różnych metod dostawy i uzyskania informacji o kosztach końcowych dostawy.
Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, co powinienem zrobić?
Po otrzymaniu przesyłki prosimy o sprawdzenie opakowania. Jeśli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona:
Zalecamy odmowę odbioru przesyłki.
Poinformuj o tym kuriera, który dostarczył przesyłkę, lub pracownika w punkcie odbioru w celu wypełnienia protokołu uszkodzenia opakowania.
W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki zrób zdjęcia uszkodzeń przesyłki.
Odbiór przesyłki bez zgłoszenia żadnych uszkodzeń w dokumencie odbioru przesyłki będzie traktowany jako właściwe doręczenie przesyłki w stanie nieuszkodzonym. Jeśli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia towaru, zrób zdjęcie tego towaru i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.